dostawy i Zwroty

1. Dostawy

    1.1. Sprzedawca stara się wręczyć dla kuriera towar zamówiony przez Kupującego w ciągu 2 dni roboczych po dokonaniu płatności.

    1.2. Kurier dostarcza towar na adres Kupującego w ciągu:

    1.2.1. 2-3 dni roboczych w Polsce;

    1.2.2. 1-2 dni roboczych na Łotwie, w Estonii;

    1.2.3. 3-5 dni roboczych w krajach grupy A;

    1.2.4. 3-5 dni roboczych w krajach grupy B;

    1.2.5. 4-7 dni roboczych w krajach grupy C.

    1.3. Paczki są dostarczane za pośrednictwem DPD.

    1.4. Gdy zamówienie jest wysłane, Kupujący otrzymuje powiadomienie z numerem śledzenia paczki, dzięki czemu można śledzić swoje zamówionie online.

    1.5. Klient może znaleźć informację dotyczącą godzin pracy, czasu dostawy i innych usług DPD, na stronie internetowej dostępnej w danym kraju.

    1.6. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego kraju, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny, a my Ci znajdziemy najbardziej dogodny sposób dostawy.

    1.7. Nie dostarczamy towarów na Ukrainę.

Kraje Grupy AKraje Grupy BKraje Grupy C
Austria Wielka Brytania Irlandia
Belgia Włochy Bułgaria
Czechy Słowenia Grecja
Dania Szwecja Hiszpania
Luksemburg Węgry Portugalia
Holandia Rumunia
Francja
Słowacja
Finlandia
Niemcy

 

2. Zwroty

    2.1. Kupujący ma prawo do zwrotu lub zmiany towarów (według ustawodawstwa litewskiego) w ciągu 14 dni od ich nabycia.

    2.2. Oprócz standardowej polityki zwrotów zakupów internetowych, klienci UE mają 7 dni roboczych, aby anulować zamówienie, zaczynając od następnego dnia po otrzymaniu towaru, zgodnie z rozporządzeniami zatwierdzonymi przez Ministra Gospodarki. W takiej sprawie, należy złożyć swoje odwołanie w formie pisemnej do Obsługi Klienta.

    2.3. Sprzedawca rozumie, że Kupujący może mieć inny obraz towaru porównując z oryginałem z powodu różnych ustawień komputera lub (i) monitora. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Kupującego w takiej sytuacji.

    2.4. Wymiana i zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie brudny a etykiety i opakowanie nie jest uszkodzone.

    2.5. Każda obudowa ochronna, która została dostarczona z zamówieniem powinna być zwrócona, w przypadku wymiany lub zwrotu. Zawsze należy używać oryginalnego opakowania, w miarę możliwości.

    2.6. Wymiana jest możliwa tylko na inny taki samy element, chociaż można wymieniać i na inny rozmiar lub kolor (jeśli jest to ubranie). Jeśli chcesz go wymienić na inną rzecz, wtedy musi być załatwiony zwrot i zakup.

    2.7. Prośba Kupującego dotycząca zwrotu lub zmiany towarów powinna być wyrażona w formie pisemnej, wraz z dowodem zakupu towaru.

    2.8. Zwrot pieniężny dla nabywcy może być spełniony w ciągu 5 dni roboczych po zwrocie towaru do Sprzedającego i jego potwierdzenia, że towar jest uznany za zwrócony. Opłata dostawy nie podlega zwrotowi.

    2.9. Jeśli chcesz zwrócić produkt do wymiany lub zwrotu, proponujemy zrobić to za pośrednictwem bezpiecznego i ubezpieczonego spedytora (jak UPS, DHL, DPD itd). Nie przyjmujemy odpowiedzialności za nieotrzymane rzeczy. Zwrot jest opłacany przez Kupującego.

    2.10. Zazwyczaj podanie o zwrocie będzie obrobione w ciągu 48 godzin od jego otrzymania. W sezonie jednak, obrabianie może potrwać dłużej ze względu na opóźnienia usług pocztowych lub dni wolnych. Obejmuje to sezonowe lub promocyjne sprzedaże w bardzo specyficznym okresie, takim jak Boże Narodzenie i Nowy Rok.

    2.11. Odnośnie do Bożego Narodzenia, wszystkie zakupy dokonane po 1 listopada, mogą być wymienione do 8 stycznia przyszłego roku.

Nasz sklep internetowy używa informacji zapisanych za pomocą plików Cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich korzystanie.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w naszej polityce prywatności.

Akceptuję